ئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آوج
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

مجتبی فنایی مقدم در گفتگو با خبرنگار آوای آوج  با اشاره به  افتتاح جشنواره صدای بهار در استان قزوین بیان کرد: در آخرین جمعه سال ۹۱ جشنواره صدای بهار و هشتمین نمایشگاه صنایع دستی استان قزوین با حضور معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی کشور در سرای سعدالسلطنه قزوین گشایش یافت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه  نمایشگاه صنایع دستی هشتمین بار در قزوین افتتاح می شد  گفت: مراسم افتتاحیه  جمعه‌ شب با حضور یحیی رحمتی، معاون صنایع دستی سازمان کشور، اسدالله بیرانوند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، محمدحسین شفیعی‌ها، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و دیگر هنرمندان استان در سرای تاریخی سعدالسلطنه قزوین برگزار شد.

فنایی مقدم  در ادامه افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری  آشنایی مسافرین و مردم با  مناطق مذهبی ، تاریخی  استان قزوین است که در راستای آن  بتوانند به راحتی از مناطق  بازدید بعمل آورند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  شهرستان آوج با توجه به اینکه  نمایشگاه تا پنجم فروردین‌ ماه سال آینده در سرای تاریخی سعدالسلطنه برای بازدید عموم مردم و مسافران نوروزی  بر پا خواهد بود خاطر نشان کرد: غرفه شماره ۴۸ این نمایشگاه  مربوط به شهرستان آوج می باشد که در آن استاد چلنگری شهرستان آوج آقای رضا حدادی  به صورت نمادین به آهنگری می پردازد.

مجتبی فنایی مقدم با اشاره به اینکه معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی کشور در غرفه شهرستان آوج نیز حضور داشتند  اظهار داشت:  علاقه مندان زیادی از غرفه ها بازدید کرده اند.

فنایی مقدم در پایان گفت: نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری  شهرستان آوج نیز در مورخ ۲۷ اسفند ماه سال جاری در محل کاروانسرای شاه عباسی  با حضور مسئولین افتتاح خواهد شد.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: بازدید از این مطلب : 749
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آوج نيوز
ت : یک شنبه 27 اسفند 1391
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی